A PARTIR DE L'1 D'OCTUBRE DE 2018.
Benvolgut veí, Per tal de donar compliment a la Llei 39/2015, de
procediment administratiu de les Administracions Públiques, segons
la qual a partir de l’1 d’octubre sols seran vàlids els documents
digitals i signats digitalment. Així doncs qualsevol instància,
sol•licitud, petició, queixa, consulta, etc. que vulgueu presentar
a l'Ajuntament de Sudanell la podreu trobara la SEU ELECTRÒNICA de
la pàgina web de l'Ajuntament. És la icona que trobareu marge dret
de la pantalla. En clicar sobre la icona "Seu Electrònica"
apareixen uns primers tràmits. Si el que es vol demanar no apareix
en aquella pantalla cal clicar sobre l’opció “Mes tràmits i
gestions”. Si allí tampoc apareix la sol•licitud que es vol demanar
aleshores teniu que clicar l’opció “Catàleg de tràmits i
procediments”. Allí trobareu la majoria d'instàncies agrupades per
matèries. Si detecteu que en falta alguna ens ho dieu i
l’inclourem. El resum dels passos a seguir; Seu electrònica; Mes
tràmits i gestions; catàleg de tràmits i procediments.